טיפים לחורף לטיול עם בריחת שתן

החודשים הקרובים יביאו לעידוד החג ויופי החורף, אך גם מחשבות כיצד להתמודד עם טיולי חורף תוך התמודדות עם דליפות שתן או בריחת שתן.

 

אם אתה או אדם שגר איתך עם בריחת שתן, תכנון מראש יכול לעזור לך להתמודד עם טיולים, מסיבות ואפילו מזג אוויר קר לרחרח בקלות, בצורה נקיה וחיננית. הכינו את תוכנית המשחק שלכם לניהול נסיעות חופשה בקלות.

 

מוצרי בריחת שתן לנסיעה באוויר או ברכב

אם נסעת לפני שניהלת בריחת שתן, רבות מאותן אסטרטגיות עדיין קיימות בזמן מזג אוויר קר. אך עם דרכים קפואות וזמני המתנה ארוכים בשדות תעופה, יש עדיפות עליונה למוצרי בריחת שתן למבוגרים. הארכת נסיעה בין תחנות עוזרת גם לכם וליקיריכם להימנע מלהיכנס לקור לשימוש בשירותים ציבוריים.

 

מוצרי טיפוח מספקים הגנה כפולה-שלוש מפני דליפת שתן של מותגי חנויות פופולריים. מכיוון שהם מציעים הגנה של עד 12 שעות ועמידים בפני נפילה וריחות, אתה מכוסה בטיסות ארוכות ובנהיגה ללא שינויים מתמידים. בנוסף, טכנולוגיית הרטבת הלחות יכולה לעזור לך להרגיש בנוח גם אם אתה יושב לפרקי זמן ארוכים.

 

למנוע דליפות שתן במהלך כינוסי החג

ביקורי חג תמיד יכולים להרגיש קצת מסובכים אם אתה או מישהו שאתה אוהב יש בריחת שתן. עם זאת, תכנון קטן פירושו אירוח או ביקור בביטחון. דאג שיהיה לך מוצר בריחת שתן סופג למניעת נזילות מעי או בריחת שתן.

 

ישנן אלטרנטיבות לחיתולים סטנדרטיים למבוגרים לגברים ונשים שניתן ללבוש בתלבושות חג מיוחדות ללא תחושות של "תפזורת". 

 

העיצוב מעניק למשתמשים דחיפה אמיתית על ידי מתן הגנה ארוכה ורחבה במיוחד מאחור באמצעות מגיני נזילה ודבקים. הם מספקים התאמה בטוחה המכסה את הגב לקימה מכיסאות.

 

האגודה הלאומית ליבשת (NAFC) ממליצה לארוז מוצרי בריחת שתן נוספים בעת ביקור לרגל החגים, כולל שקיות חד פעמיות ותרסיסים מנטרלי ריח. מרגיש חוסר ביטחון לגבי החלפת תחתונים במהלך ביקור? תרסיסי נסיעות או שמנים אתרים יכולים לעזור להשאיר חדר אמבטיה בריח נעים. שמן עץ התה, לבנדר ולימון נהדרים לנטרול ריח השתן.

 

הישאר יבש באמצעות מחלות במזג אוויר קר

גם עם כל אמצעי הזהירות שאתה או יקיריכם נוקטים, חלה בהצטננות או בשפעת מהווה עדיין סיכון במהלך מפגשי מזג אוויר קר. שיעול והתעטשות יכולים להפעיל לחץ רב יותר על שלפוחית ​​השתן, מה שמוביל להחלפות תכופות יותר של חיתולים וציוד למבוגרים. שמור על אספקה ​​מספקת של מוצרי בריחת שתן במקרה שאתה או מישהו שאתה מטפל בסבך מחלה.

 

כשמתכוננים לפוטנציאל של בילוי התאוששות במיטה, מוצר חיתול בן לילה מספק הגנה לאורך כל הלילה. חיתולים למבוגרים נמשכים עם אלסטיות המרתקות את הגוף היכולות להתמודד עם התהפכות וסיבובים, ומספקות מגיני נזילה כפולים ליד הרגליים וליבה סופגת לטיפול בנזילות כבדות יותר.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.